Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed
Picasa 3.0

Gratulerer med dagen, Jon Herwig!!!

...mon ikke deler av feiringen kommer til å foregå ved stambordet hos "Den Glade Baker" i Asker?

bysprinten Mosjøen_69x150

Bysprinten i Mosjøen II

Det er særlig een som aldri har vunnet Bysprinten, men derimot hjertene til folk i Mosjøen.

sæby byvåben_125x150

Vindmøller ved Sæby? III

....når jeg nu først har fået "vand på (vind)møllen"

wada-anti-doping_150x70

Russisk roulette III

Meldonium-melodien kjører igjen - og igjen..... - en skikkelig "hjerte-knuser".....

sæby byvåben_125x150

Cykelgården

...i Sæby er en god og seriøs cykelforretning og værksted. Kan absolut anbefales!

OL 2018_150x150

Endestasjonen

....til Ole Einar er bestemt

bysprinten Mosjøen_69x150

Bysprinten i Mosjøen I

...feirer i år 10 års jubilæum og jeg har hatt gleden av å lage limericker for dem ved flere anledninger - også for i år.

curling vm 2016_150x105

....desto hyggeligere for team Danmark

....som sluttet på en flott 2. plass i Round Robin og i kveld kl 19 spiller P1/P2 mot Canada.

curling vm 2016_150x105

Sluttspill - uten "buksene"

....Overraskelser i curling-VM. Sluttspillet UTEN noen av siste års finalister!!!

curling vm 2016

Kniven på struben

Team Ulsrud gikk på 2 tap i går og må nå trolig vinne 2 av de 3 siste kampene (bla mot "uslåelige" Team Koe fra Canada - og vertsnasjonen Schweiz).

Det er NÅ de skal vise  - hvem det er som har buksene på!