Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!
...mon ikke deler av feiringen kommer til å foregå ved stambordet hos "Den Glade Baker" i Asker?
Det er særlig een som aldri har vunnet Bysprinten, men derimot hjertene til folk i Mosjøen.
Meldonium-melodien kjører igjen - og igjen..... - en skikkelig "hjerte-knuser".....
...feirer i år 10 års jubilæum og jeg har hatt gleden av å lage limericker for dem ved flere anledninger - også for i år.
....som sluttet på en flott 2. plass i Round Robin og i kveld kl 19 spiller P1/P2 mot Canada.
....Overraskelser i curling-VM. Sluttspillet UTEN noen av siste års finalister!!!
Team Ulsrud gikk på 2 tap i går og må nå trolig vinne 2 av de 3 siste kampene (bla mot "uslåelige" Team Koe fra Canada - og vertsnasjonen Schweiz).
Det er NÅ de skal vise - hvem det er som har buksene på!