Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!
....om Ole Einar og Darya Domracheva.
Ole Einar er ikke kjent for å være den som feirer slike gode nyheter med alkohol, men det er da ikke helt utenkelig om det skulle være en og annen, der kunne finne på å finne cognacflasken og cigarkassen frem idag.
Koselig at både VG og Aftenposten også bringer limerickene.
Det populære - og kystnære farvand lige udenfor Sæby (og Lyngså) er udvalgt til muligvis at huse en vindmøllepark, hvor de største har en højde på ca 250 meter - og det kun i en afstand af 4 km fra kysten.
Mange kunne nok lure, da jeg figurerte som søker nr 2 (av 130) på en fast sportsjournaliststilling i NRK :-)
Bringer søknaden (og etterfølgende kommentarer) her i sin fulle lengde:
Man kan naturligvis si at de som ikke har noe godt å si (ref gårsdagens limerick) - heller kan la vær å si noe.
Jeg har ikke for vane å sparke til folk som ligger nede, men fortryder ikke at jeg så ferdig Linda Eide på NRK innen jeg slo over på Max og fikk med meg landskampen, der var så dårlig - at den ble helt interessant......