Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed
curling vm 2016_150x105

The Pants II

....now in English (or something pretty close at least)

curling vm 2016_150x105

The Pants

(Curling-gutta) er i et godt driv i VM og står nå med 6-1 før kampen mot USA

skiskydning

More good news.....

....om Ole Einar og Darya Domracheva.

Ole Einar er ikke kjent for å være den som feirer slike gode nyheter med alkohol, men det er da ikke helt utenkelig om det skulle være en og annen, der kunne finne på å finne cognacflasken og cigarkassen frem idag.

Koselig at både VG og Aftenposten også bringer limerickene.

skiskydning

Good news

..fra pressekonferansen til Ole Einar. Fortsetter - og skal bli far til oktober!!

skiskydning

Two more years?

Pressekonferanse med Ole Einar Bjørndalen 5. april 2016

sæby byvåben_125x150

Vindmøller ved Sæby? II

...fortsat ikke begejstret.....

sæby byvåben_125x150

Vindmøller ved Sæby? I

Det populære - og kystnære farvand lige udenfor Sæby (og Lyngså) er udvalgt til muligvis at huse en vindmøllepark, hvor de største har en højde på ca 250 meter - og det kun i en afstand af 4 km fra kysten.

NRK sport ny_150x150

Aprilspøk - i februar?

Mange kunne nok lure, da jeg figurerte som søker nr 2 (av 130) på en fast sportsjournaliststilling i NRK :-)

Bringer søknaden (og etterfølgende kommentarer) her i sin fulle lengde:

nff_115x150

Norge - Finland, nok en kommentar

Man kan naturligvis si at de som ikke har noe godt å si (ref gårsdagens limerick) - heller kan la vær å si noe.

nff_115x150

Norge - Finland

Jeg har ikke for vane å sparke til folk som ligger nede, men fortryder ikke at jeg så ferdig Linda Eide på NRK innen jeg slo over på Max og fikk med meg landskampen, der var så dårlig - at den ble helt interessant......